Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Δύσκολη η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων


Δύσκολα θα φέρει καρπούς, δηλαδή θα οδηγήσει στην επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών, η αρχική συμφωνία-πλαίσιο συναντίληψης που έχουν υπογράψει οι κοινοπραξίες κατασκευής και παραχώρησης των πέντε οδικών έργων (Ιόνια Οδός, Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Μορέας, Ολυμπία Οδός) με το Δημόσιο. Αυτό άφησε να εννοηθεί -ή μάλλον κατέστησε ξεκάθαρο- ο διάδοχος του Δημήτρη Ρέππα


στο υπουργείο Υποδομών, Γιάννης Ραγκούσης, την Παρασκευή σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους.  Διευκρίνισε ότι όλα ξεκινούν από το μηδέν αναφορικά με την απεμπλοκή των τεσσάρων εκ των πέντε οδικών έργων παραχώρησης (ο αυτοκινητόδρομος Μορέας υλοποιείται ομαλά) και ότι η συμφωνία Δημοσίου-κατασκευαστών δεν συνεπάγεται την άμεση απεμπλοκή των έργων. Και αυτό διότι, όπως έχει επισημάνει το Capital.gr, «άγνωστο Χ» αποτελεί η στάση των τραπεζών σχετικά με το εάν θα προχωρήσουν στην επαναχρηματοδότηση των υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμων. Εξίσου δύσκολη, αν όχι αδύνατη, είναι και η μείωση των διοδίων, παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου της προηγούμενης ηγεσίας του Υποδομών, γεγονός που σχεδόν ξεκαθάρισε ο κ. Ραγκούσης την περασμένη Παρασκευή.  Έτσι, ο υπουργός Υποδομών «στήνει» σχεδόν από μηδενική βάση το «σχέδιο σωτηρίας» των υπό υλοποίηση εθνικών οδών και στο πλαίσιο αυτό αύριο θα συναντηθεί με τους τομεάρχες της Νέας Δημοκρατίας για τα δημόσια έργα.
capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου