Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Χαίρε παραλογισμέ αμέτρητε

Δημοσιεύουμε το ηλεκτρονικό μήνυμα που μας απέστειλε αναγνώστης του ιστολογίου μας. Τον ευχαριστούμε και καλούμε όσους επιθυμούν να εκφραστούν από το παρόν βήμα να μη διστάσουν...

"Ταξιδεύοντας ανέμελα στο διαδίκτυο και κυρίως σε ιστοσελίδες που αφορούν μηχανικούς, έτυχε να βρεθώ και στον παρακάτω σύνδεσμο http://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=58050. Παλαιότερη ανάρτηση μεν,αλλά λόγω τίτλου μου κέντρισε το ενδιαφέρον.''ΟΧΙ στα Masters είπε το Υπουργείο Παιδείας στις πολυτεχνικές σχολές" και από κάτω ο εμπεριστατωμένος σχολιασμό κάποιου αναγνώστη ή συντάκτη (αδιάφορο) να επιχειρηματολογεί υπέρ του δικαίου της απόφασης της πεφωτισμένης υπουργικής διοίκησης  και να απορεί γιατί δεν αποδίδεται στους αποφοίτους των ΑΕΙ Φυσικής ο τίτλος του Μηχανικού.
Έχοντας μεγαλώσει στην Αφρικανική Δημοκρατία της Ελλάδας δοκίμασα μια μεγάλη έκπληξη, αν και δε θα έπρεπε ακριβώς επειδή τυγχάνει να έχω το προνόμιο να ζήσω τον παρολογισμό από μικρός σε σημείο που πλέον δυσκολεύομαι να διαχωρίσω το λογικό από το παράλογο. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να πιάσω τη μύτη μου να δω μήπως ξεφύτρωσε καμιά προβοσκίδα, κατόπιν μέτρησα τα πόδια μου να διαπιστώσω αν είναι δύο ή τέσσερα και εξέτασα το μέγεθος των αυτιών μου. Αφού ο έλεγχος έδειξε ότι δεν είμαι ελέφαντας ή τελοσπάντων δεν έγινα ακόμα, είπα να το αποδείξω για άλλη μια φορά και να το μοιραστώ μαζί σας γιατί σε διαφορετική περίπτωση η ψυχοθεραπεία είναι η επόμενη λύση.
Προφανώς ο ένθερμος υποστηρικτής του Υπ. Παιδείας είναι πολίτης της Αφρικανικής μας Δημοκρατίας και είναι λογικό να εμφορείται από τις ιδέες με τις οποίες γαλουχήθηκαν γενιές και γενιές και μεταβίβασαν στις επόμενες , ήτοι ''είσαι ό,τι δηλώσεις", "ωχ βρε αδερφέ"", "έχω μπάρμπα στην Κορώνη" κ.λ.π. Πραγματικά αγνοώ αν οι φυσικοί στις υπόλοιπες χώρες λογίζονται ως μηχανικοί,αν και μου φαντάζει απίθανο, έχω όμως να καταθέσω ότι οι απόφοιτοι σχολών πενταετούς φοίτησης σε όλη την Ευρώπη θεωρούνται κάτοχοι μάστερ. Δε θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα ενός υπευθύνου γερμανικού πανεπιστημίου, όταν κάποτε βρέθηκα σε κάποια σχετική έκθεση και του δήλωσα ότι ψάχνω για μεταπτυχιακό πρόγραμμα, μάστερ δηλαδή. Η απορία του ήταν εύλογη  απαντώντας μου, "μα έχεις ήδη μάστερ,αφού τελείωσες το Πολυτεχνείο". Άντε να του εξηγήσεις, ότι στην Ψαροκώσταινα δεν περνάνε αυτά, ότι έχουμε αναπτύξει μια νέα μαθηματική επιστήμη στην οποία ισχύει η ισότητα 3=5(βλ. ΤΕΙ) και ότι τελικά Μηχανικός θεωρείται ακόμα και ο απόφοιτος του ΙΕΚ. Επίσης διατηρώ ακόμα την απορία γιατί υπάρχουν ακόμα Πολυτεχνεία, αφού Μηχανικός είναι ο απόφοιτος του φυσικού, ο αποφοιτος του ΤΕΙ Κοζάνης που η βάση του άγγιξε φέτος τoν ιλιγγιώδγη βαθμό του 0.90/20, ακόμα δε και ο ΕΜΠειροτέχνης που υπγράφει ως Μηχανικός ΕΜΠ. Μήπως εκεί στο Υπουργείο (πρώην Εθνικής) Παιδείας πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη αυτή την προοπτική; Γιατί ο εμπαιγμός έχει και όρια, αν και δε φαίνεται να αντιλαμβάνονται τον όρο εμπαιγμό. Εξάλλου είναι κοινή παρέα με αυτούς που μας φόρεσαν κολάρο το Μνημόνιο για τη "σωτηρία" μας, ξεθεμελίωσαν ό,τι έχει σχέση με την αξιοκρατία, την εθνική μας αξιοπρέπεια, το μέλλον μας, θα νοιαστούν για το αυτονόητο που ισχύει σε κάθε ευνομούμενη ευρωπαϊκη χώρα;Δυστυχώς όμως, ξεχάστηκα, ζούμε στην Αφρικανική Δημοκρατία του Ελλαδιστάν, όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται κατα το δοκούν από τον εκάστοτε αρχηγό της φυλής και ότι με τον όρο Σύνταγμα εννοούμε αποκλειστικά την ομώνυμη πλατεία..."

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου